Úvod Recenze knih

Město: Praha
Rok vydání: 2009
Počet stran: 111
ISBN: 978-80-86922-14-0
cena : 160-200 Kč

Anotace

Chlamydie jsou bakterie, které žijí v hostitelích. Někdy přetrvávají v těle a nezpůsobují žádné obtíže, ale někdy jsou původcem onemocnění, které označujeme jako chlamydióza. Často se přenáší sexuálním stykem, ale je možný i nepohlavní přenos chlamydií. Existuje rovněž plicní chlamydii.

Naše recenze

Lékař Bohumil Ždichynec ve své publikaci seznamuje čtenáře s chlamydiemi, o kterých mnozí máme ponětí, ale naše informace jsou často neúplné a omezené. Odborník vysvětluje vše, co se týká chlamydií, ale celkově je kniha vsazená do kontextu, takže zároveň poučuje čtenáře o mikrobech jako takových, o bakterologii, o bezpohlavních bakteriích, celkově se vcelku podrobně zaměřuje na mikroby v souvislosti s člověkem. Poté se konečně dostává k „chlamydaceae“, což je právě zvláštní čeleď bakterií. Popisuje možnosti nákazy, zabývá se epidemiologií, posudkovou směrnicí, historií nákazy, rozlišením nákaz... Věnuje se také klinickým onemocněním způsobeným chlamydiemi (zánět močové trubice, těhotenské komplikace,...). Kromě toho se také zabývá chlamydiózou u ptáků a dalšími infekcemi spojené s touto bakterií. Publikace dále nastiňuje možnosti léčby, prevence atd. Kniha je rozdělená do mnoho krátkých a přehledných kapitol, které jsou napsány tak, že jim rozumí i člověk, který není medicínský vzdělán. Publikace je totiž primárně určená laikům, kteří se o této bakterii chtějí dozvědět více. Díky krátkým kapitolám a struktuře textu je kniha čtivá a přehledná. Na závěr knihy najdete seznam použité literatury, který můžete využít, budete-li si chtít své oblasti v této problematice rozšířit nad rámec této monografie. Kniha je bez obrázků.

Diskuse (4 komentáře)

Dolores, (29. 07. 2014 11:29) Reagovat
Tremendous issues here. I am very glad to peer your article.Thanks a lot and I am taking a look forward to touch you.Will you kindly drop me a e-mail?My blog ... problémy s erekcí (erektilnidysfunkce.wordpress.com: http://erektilnidysfunkce.wordpress.com)
Mrs. katrina, (13. 03. 2015 02:05) Reagovat
Dobrý den ...Nabízíme úvěry jako součást svého sociálního zabezpečení balíčku nabízí plovoucíúvěr na 2% úrokovou sazbou bez zajištění, to jekterá pomáhají jednotlivcům a společnostem dosáhnout jejich finančních cílů.* Osobní úvěr (nezajištěné)* Obchodní úvěr (nezajištěné)* Dluh Konsolidace půjček* Zlepšení vašeho domovaProsím, poskytněte nám následující:Celé jméno .......Mobilní ..........Země ...........Částka potřebná ........Půjčka Doba trvání: .........Need For žádosti o úvěr ......Všechny odpovědi by měly být předány do e-mailu: mrskatrnaalexader@gmail.com
anita jones, (31. 05. 2017 15:02) Reagovat
Ahoj, Je to informovat širokou veřejnost, že paní Anita Jonesová, soukromá půjčka, otevřela finanční příležitost pro všechny, kteří potřebují jakoukoli finanční pomoc. Poskytujeme půjčku ve výši 2% úrokové sazby jednotlivcům, firmám a společnostem za jasných a srozumitelných podmínek a podmínek. Kontaktujte nás dnes e-mailem na adrese: (anitajones154@gmail.com)
Maria Miroslav, (26. 09. 2017 10:51) Reagovat
Dobrý den, jsem Maria Miroslav, žijící v Brne, Ceská republika. V tuto chvíli jsem vdova se ctyrmi detmi a v kvetnu 2014 jsem se dostala do financní situace a musela refinancovat a platit své úcty. Snažil jsem se hledat úvery od ruzných úverových spolecností, soukromých i firemních, ale nikdy s úspechem a vetšina bank odmítla pujcku. Ale, jak to chtel Buh, predstavil jsem soukromého veritele Bohu, který mi dal pujcku ve výši 850 000 Kc a dnes jsem podnikatelka a mé deti se dnes darí dobre, pokud se musíš obrátit na jakoukoli firmu s odkazem na zajištení úveru bez zajištení, bez kreditní kontroly, bez partnera s 2% úrokovou sazbou a lepších platebních plánu a plánu kontaktujte prosím Pastor Williams. Neví, že to delám, ale jsem tak štastný a rozhodl jsem se, že lidé o nem ví o nem víc a chteli, aby mu Buh požehnal víc. Mužete ho kontaktovat prostrednictvím svého e-mailu. pastorwilliams1211@gmail.com
Nový příspěvek
Copyright 2006–2024 © Chlamydie-chlamidie.cz
Kontakty